16 Nisan 2015 Perşembe

Herbalife Beylikdüzü 0506 061 47 57



Sağlıklı bir şekilde beslenmek ve ideal kiloya ulaşmak herkesin hayalidir. Çok zayıf olmak ya da fazla kilolar ile yaşamak zorunda kalmak beraberinde birçok hastalığa davetiye çıkaracaktır. Herbalife Beylikdüzü sipariş verdiğinizde aynı gün kargonuz adresinize gelmektedir. Kapıda ödeme ya da kredi kartı ile ödeme seçeneğinden faydalanabilirsiniz. Herbalife ürünleri ile daha güzel bir görünüme sahip olabilirsiniz.
Sponsor Herbalife ID Numarası :
Sponsor Soyadı (İlk 3 Harf)   : 
Herbalife Sponsor             : +9 0506 061 47 57

www.kolaykilokontrol.net

Herbalife Beylikdüzü Sipariş0506 061 47 57

15 yorum:

  1. herbalife ile zayıflamayı arkadaşlarım kullandı süper.

    YanıtlaSil
  2. Ben sporcu ürünleri kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar əvvəlcə dezpack kullanıcısıydım istifadə işə yaradı idmanla birlikdə amma istədiyim hədəfə gelemedim 1 setdə Herbalife kullanıcam zararlımı deyil mi o mu deyil mi belə düşünün dənizin ortasında teknedesiniz kürək əlinizdə amma gitmiyo dalğadan olsa getməz hədəf əhəmiyyətli əzm şərt və zararlımıdır sağlamlığa zərər verir mi dezpackte istifadə heç səhiyyə problemim olmadı testlərinin yaxşı çıxmışdı Bünyeyi zayıfta olsa mənim kimi sağlamda olsa içdiyiniz yediyinizi bol su içərək təmizləməniz lazım zərəri olsada çölə atar və şunuda qeyd etmək istəyirəm bu məhsullara zərərli deyənlər bunlar bədənə nə qədər zərər veriyosa ki yaşamadım daşıdığımız çox yağ nə qədər zərər verir onu biliyomusunuz ? istifadə amma bol su və idman yoxsa istifadə gərəyi yox

    YanıtlaSil
  4. merhaba ürünlerinizi kullanaıyorum memnunum. etrafımda isteyenlerde var. sizden alırsak olurmu

    YanıtlaSil
  5. termo ,çay alsam zayıflarmıyım? 20 kilom var etki gösterirmi?

    YanıtlaSil
  6. İyi günler benim 50 günlük bebeğim var ve 18 kilo fazlam var (80 kiloyum) doğum sonrası bu ürünü emziren annelerde kullanabilir mi ve kullanım varsa açıklama bekliyorum şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melek hanim emziren anneler de kullaniyor. Çok da güzel sonuç alabilirsiniz....

      Sil
    2. Melek hanim emziren anneler de kullaniyor. Çok da güzel sonuç alabilirsiniz....

      Sil
  7. Açıklamaların çoğu kilo veren olanlara ait. 20 yaşındayım 1.83 boyunda 65 kiloyum. shake kullanarak kilo alan veya bu amaçla kullanılan yorum yapabilirseniz çok mutlu olurum. daha önce kullandığım ayda iki üç kilo almıştım ama değeri nedeniyle sürekli hale getiremediğimiz için çok etkisini göremedim. yorumlarınızla tekrardan başlamayı ve en az 4-5 ay kullanarak düşünüyorum. şimdiden teşekkürler ��

    YanıtlaSil
  8. Herbalife 3 yıl önce teyzem kullanmıştı çok güzel kilo verdiğini gördüm .ben çok inanmadım okulda arkadaşımda kullanıyor inceldim ve gözümle gördüm .bende başlamak istiyorum bana hangi programla ve ne içmem gerektiğini ve ayda kaç kilo verdiriyor onu merak ediyorum .Bu yaz evlencem bir an önce zayıflamam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  9. Yag yakıcı haplar ile ilgili bilgi alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  10. Bu ürünlerinizle gerçekden kilo verebiliyormuyuz.

    YanıtlaSil
  11. herbalifenin shakeinin günde 1 öğün kullansam zayıflıyabirmiyim?

    YanıtlaSil
  12. Herbalife ürünleri gerçekten muhteşem

    YanıtlaSil
  13. thermo ve çay almak istiyorum yeriniz nerede?

    YanıtlaSil