24 Nisan 2015 Cuma

Herbalife Fatih Sipariş 0506 061 47 57

Herbalife Eminönü Şubesi 0506 061 47 57 


fatih-herbalifeFatih ilçesi İstanbul un kalbidir. Topkapı sarayı, Sultanahmet camii, Süleymaniye camii, Fatih camii ve daha birçok tarihi yapı bu ilçemizdedir. Eğer Türkiye İstanbul ise İstanbul da Fatih dir. Tarihi yarımadadır. Herbalife Fatih ten sipariş verdiğinizde Herbalife Ürünleri hemen sizlere ulaştırıyoruz. 

Dengeli beslenme ve kilo kontrolu

Sponsor Herbalife ID Numarası :
Sponsor Soyadı (İlk 3 Harf)   : 
Herbalife Sponsor             : +9 0506 061 47 57


Herbalife Fatih Sipariş 0506 061 47 57

Herbalife Eminönü Sipariş 0506 061 47 57

14 yorum:

  1. herbalife ürünleri muhteşem .

    YanıtlaSil
  2. sadece shake kullansam nasıl bir sonuç verir.

    YanıtlaSil
  3. herbalifenin skakesini kullanıyorum. kendimi rahat hissediyorum .mükkemmel.

    YanıtlaSil
  4. 1.72boyum var 55 kiloyum nısıl kilo alabilirim ?kolay kilo alamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba yetkili, ben 98 kiloyum ve boyum 185. Zayıflamam için ne önerirsiniz? Nasıl temin ederim.bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Shakeyi sahurda içiyorum .kendimi çok hafif hissediyorum.

    YanıtlaSil
  7. shake yi kullanırken ilk günlerde biraz mide bulantısı yaptı .3 gün sonra hiç birşeyim kalmadı. sanırım alışma dönemi olduğu için yaptı bunu arkadaşımda kullanıyor onda böyle bir şey olmadığını söyledi sanırım benim bünyemle alakalıydı .şimdi ise kendimi çok rahat hissediyorum 12 kilom gitti.

    YanıtlaSil
  8. herbalife kullandım .çok iyi sonuç aldım

    YanıtlaSil
  9. Niteworks ,omega 3 kullandım kalbimin rahatladığnı hissediyorum .

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Bende kullanmak istiyorum biraz kilolarım var yanlız 2 sinde ödeme yapabilirim yardmcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  11. 10 yaşında kilo problemi olan kızım için ürünleriniz uygunmudur.Birde fiat bilgisi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  12. şake nedir zayıflatıyormu?

    YanıtlaSil
  13. Şeker hastasıyım bundan dolayı çok kilo aldım.diyebet hastası olduğum için ürünler faydalı olurmu .şeker hastaları kullandığını duydum nasıl bir yol izlemeliyiz.

    YanıtlaSil
  14. Ürünlerinizin fiyatları her sitede çok farklı kafam karıştı .ne alcağımı bilmiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil